Kisah benar

Kisah ini adalah kisah benar daripada seorang sahabat aku..

tak perlu lah aku sebut siapa. Tapi kalau awak terbaca tu... heheh. jangan marah yea..

Ketika aku dan dia berbual-bual, tak ingat pula macam mana boleh keluar pasal blog aku. Kata aku pada dia, blog aku ni blog mengarut je. Kalau nak tengok, boleh. Tapi jangan terkejut sebab ada gambar shemale yg cumil lagi seksi. Oh.. aku sebenarnya teruja tengok dorang sebab kecantikannya.

Lalu dia ceritakan kepada ku pengalaman yang dialaminya pada suatu malam. Ketika dia menunggu sahabatnya di suatu tempat. Hm.. aku tak ingat. Chow kit ke mana.
Maklumlah, aku ni short term memory. Memang susah nak ingat nama-nama nih.

p/s: Sahabat saya tu baik orangnya. Banyak sangat ilmu dia.

Ketika dia sedang menunggu, datang lah seseorang menepuk bahunya dari belakang. Dia terkejut, nasib baik tak keluar buah silatnya. Bila toleh ke belakang, oh.. rupa-rupa seorang "perempuan" chantik lagi seksi. Pakaiannya macam tak cukup kain. "Perempuan" itu mula berbicara..

Bang, nak service tak?

Sahabat aku pura-pura tak faham..

Service apa?

Alaaa... service tu la. Kita bermain-main.

Main apa?

Kita bermain-main, manja-manja ah.

Kat mana? Nanti tak ada orang nampak ke?

Tak lah, kat rumah i. Tak ada orang nampak, tempat private punya.

Berapa ringgit?

50 ringgit je. Tak mahalnya..

Jom la abang..

Kat depan ke belakang?

Mesti la depan. I dah potong tau. Buat operation kat Singapure. RM20,000

Port lain ada tak?

Ada, kat chow kit. Kat Klang. Kat Sunway lagi lah..

Tp kat Klang abang jangan pergi. Kat situ ramai indon. Bahaya!

Dia merayu lagi tapi kawan aku pura-pura on phone.

Ok, kawan saya dah sampai. Saya pergi dulu.

Ingat, Rasulullah tak mengaku umat!

lalu kawan aku cabut lari. Marah si shemale itu.

Ohoh.. pikir lah baik-baik. Jangan tergesa-gesa potong.

Terlajak perahu boleh undur,

terlajak kata boleh minta maaf,

terlajak potong???????????????????

#$%^&*()(*&__++(*&^%$%^&*()_)(*&^%$#**

lu pikir la sendiri!!!

Wallahualam.

Posted in |

14 comments:

  1. alFaisal Says:

    "Bila toreh ke belakang..."

    Ganas juga ye, main toreh toreh. Hehe.

  2. neem Says:

    hahah...

    pastu?

    paling ke belakang ek?? hoho.

    ayat bm neem bknnya betui sgt

  3. Muhammad Abu Handhalah bin Kamil Says:

    tiba2 abu rasa seram.

    oh tidak.

    ya ALLAH.

    selamatkan lah bangsaku.

    dah la lelaki sikit.
    dia nak jadi perempuan la plak.

    tiba2 teringat cerita yg diceritakan oleh kwan.

    oit.seram!

  4. d0tbl0gsp0td0tk0m Says:

    spelling error...biasa le tu.....kita la penulis...kita la editor....kita la seme...huhuhuh..

    anyway...btl tu....buat nye dah potong......bila di hari tua nanti..tetiba semangat jantan tu timbul....mcmn?....tu la pasal...

  5. Lun Says:

    err.. kenapala wajud golongan cam ni?
    x le ke kurung je 1 tmpat pastu bunuh adeh

    bru leh wujud komuniti yg sihat

  6. neem Says:

    to abu:
    uik..neem pun seram jgk.
    Ya Allah!
    slmtkan lah bangsa kami!!!

    p/s: lelaki lah pemimpin agama!!

    to pakcik dot:
    hm.. jgn menyesal hari kemudian. teringat plak cite sinopsis "Anu dalam botol" tu. huh. seram2

    to Lun:
    sebenarnya kan, try fikir.. kenapa benda ni blh terjadi?

    Critical Thinking!!

  7. neem Says:

    to abu:
    cite apa blh habaq x?

  8. joegrimjow Says:

    eeiiwwwww

    die da potong ke?

  9. neem Says:

    dah la kot. ahahah

  10. Muhammad Abu Handhalah bin Kamil Says:

    neem, cerita itu telalu censored. sehingga abu tak sggup nak ingat dan nak fikir.

    huhuhh.

    tiba2 rasa kejantanan tercabar dengan mereka ini.

  11. neem Says:

    xpe2.. ^^

  12. z.a.r.a Says:

    isk2...pe nk jdi zaman skrg ni...:(

  13. naqiubex Says:

    Geli.......

  14. neem Says:

    to sha89:
    teruk nih. time kita ada anak2, lagi teruk. bersedia lah!!

    to naquibex:
    hahah.. mmg2. geli3~~