Speed test

Hah.. Aku jumpa something menarik kat blog dia

speed test.

aku perasan yang aku ni taip laju. Rupa-rupanya tak. Ini keputusannya:





Speed test


Tapi masa aku taip tu, aku taip dalam gelap. Ah, aku tak puas hati. Aku cuba kali ke dua dalam terang. Dan keputusannya...:


Speedtest


korang bagaimana? Tunjuk jangan tak tunjuk. Berikut adalah senarai nama yang wajib tunjuk keputusan:


1. ain


2. abu


3. azym


4. paan


5. ayah hud


6. wan (guntur)


7. tambah seorang lagi, joe. huh



lalalalaaa~

Posted in |

15 comments:

  1. joegrimjow Says:

    hahaha
    38s

  2. Dt Says:

    29 jer huhuhuh

  3. joegrimjow Says:

    okey
    da meningkat jadi 100
    lalala~

  4. ain fathihah fhm Says:

    okey..

    akan tunjuk nanti..

    hehe

  5. Anonymous Says:

    cubaan pertama = Kamu mencapai 69 markah, jadi kamu berada di posisi 42258 dari 46252 dalam senarai kedudukan

    hehe. .

    Oh, clouds of time
    Seem to rain on
    Innocence left behind
    And it never goes away

  6. neem Says:

    waahh...

    tidak..

    ada org lagi laju dari aku..

    joe3...siap ko. adeeii

  7. Muhammad Abu Handhalah bin Kamil Says:

    oke.

    nanti try.
    hehehe.

  8. neem Says:

    to abe me:
    skit la 69 markah..

  9. Azym Azizi Says:

    Aiseh..segan plak nak tunkuk..=p

  10. neem Says:

    tunjuk weh jgn x tunjuk. ukh33

  11. rairachi Says:

    same,42 words per minute^_^

  12. ciknurul Says:

    salam...

    huhu syukran...alang2 promote blog sy sekali....

    :)

  13. neem Says:

    to rairachi n nurul:

    welcome to my blog..~

  14. Apis Says:

    42 perkataan seminit?? Hebat tu....
    <*)))>< Mr Ikan

  15. neem Says:

    to apis:
    hehe. alhamdulillah!