Salam Lebaran


Bulan Ramadan sudah lalu pergi meninggalkan seribu erti kepada seluruh umat Islam khususnya kepada mereka yang benar-benar dapat menghayati dan memanfaatkan bulan ini dengan penuh bermakna. Semoga kita semua tergolong dalam golongan yang beriman ini, Insya Allah.

Tahun ini merupakan tahun ke-2 saya beraya di Malaysia bersama keluarga saudara di Kelantan. Tipulah kalau saya kata saya tidak rindu dan tidak sedikit pun menitis air mata ker
ana tidak dapat beraya disamping keluarga yang tercinta. I miss all of you, indeed! Dan saya perlu menerima kenyataan (T_T) yang tahun ini kedua-dua hari raya saya terpaksa sambut di Kelantan sebab masa tidak mengizinkan.

Erm...reda dan pasrah sahaja yang dapat saya lakukan. Di kesempatan ini, saya ingin memohon seribu kemaafan daripada sahabat handai sekiranya sepanjang persahabatan kita ini ada yang terluka dengan kata-kata saya yang sengaja dan tidak sengaja. Selamat hari raya, maaf zahir dan batin. Ws.


Biskut badam saya...hehe



Susana hari raya di kampung mama, Nakorn Si Thammarash, Thailand
(yang kanan sekali tu, my beloved tuk)


Bersama sepupu-sepupu yang tersayang, on the way balik rumah dari
Salor, Pasir Mas.


P/L: gambar hari raya di Bangkok tidak dapat disertakan. Menurut adik saya, ada orang pinjam kamera tak hantar-hantar lagi T_T

Posted in |

2 comments:

  1. Mior Khabir Zikri Says:

    hua makcik...merah sihh...

  2. neem Says:

    biasa la pak cik =)