Suasana di Kelantan


Suasana peliharan raya di Kelantan semakin hebat. Pelbagai cara dan gaya tersendiri dilakukan oleh parti-parti yang akan bertanding demi menambat hati pengundi. Terasa seronok pula bila dapat melihat keadaan itu. Benar, saya sudah lama tinggal di Kelantan tapi selama ini tak ada peluang melihat suasana di musim pelihanraya di Kota Bharu.
Suasana uniknya yang berbeza di Bangkok. Saya tak akan bagi apa-apa komen tentang hal ini. Saja saya tunjukkan gambar-gambar ini kat sahabat-sahabat yang tak ada di Kelantan sekarang. Gambar tak banyak sangat sebab tengah drive masa tu. Gambar-gambar yang lain akan menyusul kemudian, insya Allah.










Saya sayang Kelantan, semoga Allah berikan yang terbaik, ameen =)

Posted in |

4 comments:

  1. Blogger Says:

    everyone loves klantan..budu, kopok ikey, kopok udey, waye kulit, wau buley, gasey, nik aziz, mek-mek klate..etc..haha..

    ps: saya sayang selangor..

  2. neem Says:

    amboi3, abg majid. pernah datang kelate ke x nih? jemput la datang

    ps: saya sayang bangkok =)

  3. Blogger Says:

    syahid ler! semester lepas pernah dtg gua musang buat geologi study. tapi tak sampai ke kota bharu.
    lain kali mesti pergi. tasneem kena jadi tourist guide. ok?

  4. neem Says:

    alright~