I LUV ISLAM














Assalamualaikum wbt

Hari ni kumpulan Karangkraf dan I LUV ISLAM datang ke tempat aku. Alhamdulillah, segalanya berjaya dengan lancar. Gembira kerana masih ramai yang ambil langkah dan usaha dalam menyampaikan ajaran Islam. Gembira sangat.

Ok, aku jadi MC. Teruk sangat-sangat. Maklum lah aku tak biasa. But at least i try, alhamdulillah. Still dapat sokongan dari kawan-kawan serta kakak-kakak dan abang-abang dari karangkraf. Maafkan saya! As i said just now, saya budak baru belajar.

Terharu boleh jumpa follower blog, salam ukwah buat Aqilah dan juga untuk kakak-kakak yang lain.

Semoga Allah merahmati perjuangan ini. Semoga berjaya dunia dan akhirat!

SETIAP LANGKAH ITU IBADAH - Tahniah!! ^^


Posted in |

11 comments:

  1. Lun Says:

    bestnye, neem len kli klw ad event i luv islam inform awl2 kat lun eh, nk join ^_^

  2. neem Says:

    ah'ha best!! insya Allah, lun ^^

  3. Hami Asraff Says:

    Assalamualaikum. Tahniah for jadi mc tu. Bagus la mencuba. Bila pula agaknya iLUVislam nak datang tempat saya pula ni.

  4. neem Says:

    ws'lam wbt

    saya rasa hari tu depa ada g uitm shah alam.. kan?

  5. pecinta_Islam Says:

    neem..awk ketu??hehe..bangga tul..muga terus istiqamah dengan kehidupan islamik..teruskan berdakwah dngn cara yg tersendiri..

    saya doakan awk bahagian sentiasa:)

  6. Azym Azizi Says:

    Hehe..multi-talented rupanye neem ni..=)

    p/s: bila nak belanje tomyam? :P

  7. neem Says:

    syah, x perlu nak bangga2 pun. sbb hancur. hehe

    azym, aku cuba belajar, anyway, mai kat kj ni. nnt aku belanja. chewah

  8. Abdan Syakuro Says:

    Allah humma shalli wasallim wabarikh aleih.. wa`ala aleih... ^.^

  9. leeblitz Says:

    good for you...

  10. neem Says:

    tq =)

  11. ferdaus tahar Says:

    Wah Im turun padang. cayalah bro!
    ni la boss yang aku sayang!

    hehe. sory mencelah. blog hopping.