21hb April 2008




Assalamualaikum wbt

Saya cuma ingin meluangkan masa hanya beberapa minit untuk menulis di dalam blog ini. Final exam sudah tiba, 21hb April 2008 adalah hari yang mendebarkan saya. Dimulakan dengan subjek yang saya suka, Statistik. Semangatla rasanya, insya Allah.

Doakan semoga saya lulus dengan cemerlang.

=)

Di sini juga saya ingin memohan kemaafan kepada sahabat-sahabat sekiranya saya pernah terkasar bahasa, menyakitkan hati anda semua. Saya hanya adalah insan yang lemah yang kadang-kadang terlupa akan hukum Allah SWT.

Doakan ya! Berdebar-debar rasa bila bercakap tentang exam ini. Nampaknya buku-buku dan kalkulator kesayangan saya sedang memanggil, saya terpaksa berhenti di sini dulu. Wallahualam. Wassalam.

Posted in |

3 comments:

  1. Blogger Says:

    goodluck..

  2. As Says:

    Neem, buat sungguh2. Maan najaah!

  3. Mohd kamil bin ab halim Says:

    aja2 hwaiting =)