Akhirnya!


Akhirnya... Saya terpaksa balik Kelate. Disebabkan oleh keadaan di Bangkok yang masih tak ok lagi. Hish..Dasyat betul orang Thai neh.

Nak balik Kelantan pun punya lah banyak halangan dan cabaran. Tiga kali flight saya delayed. Mungkin disebabkan oleh cuaca yang tak menentu sangat.

Kerongsang, tudung, pen, coklat, dan baju khas untuk keluarga yang tercinta di Bangkok masih belum dapat diberikan! Heheh...Sabaq naa adik-adik ku..

Mama kata, tak payah lah balik. Nanti masalah pula masa nak ke Malaysia nanti. Jawap saya "ok boss..No problem." Hah, terpaksa la raya haji kat sini. Tak apa lah, ada hikmah disebaliknya.

Doakan semoga keadaan di Bangkok reda. At least airport tak dikepung lagi pun dah cukup!

Kepada kawan-kawan, jangan risau lah. Saya tak sedih pun.Biasa-biasa sahaja~

tatta..~~


Posted in |

11 comments:

  1. khairaummah Says:

    bessnye g bangkok...nk ikut bleh? hehe...ziarah dr bumi anbia!

  2. humaiRah Says:

    hehe.. buat masa sekarang x best langsung. tak payah lah nak g, saya sendiri pun x tahu bila blh balik..

  3. Han Ri Says:

    Setiap perjalanan hidup manusia diaturkan oleh Yang Maha Tinggi. Setiap aturan itu pula adalah yang terbaik buat hambaNya yang bertaqwa.

  4. pai_ilham al-adwa' Says:

    selamat hari raya haji!!
    takpe..kita berkorban dan hayati pengorbanan...

    naufa raya kt india je tiap2 tahun!..
    tc...

  5. pai_ilham al-adwa' Says:

    neem balik kelantan ye...bestnye...rindu nasi kerabu n budu!!

  6. humaiRah Says:

    to hanRi: yeah..betul. smg jadi hambaNya yg bersyukur~

    to naufa: ah..best jgk raya kat india. ada kelainan skit, :P

    nasi kerabu dan budu? waa...besh3..favorite lagi 2.jange jeles..nnt postkn kat naufa! ahakss~

  7. suara Says:

    Salam neem...
    Selamat beraya neem.
    Kak su dah tak sabar ni balik kg nih...

  8. humaiRah Says:

    ws'lam wbt..

    wah3...nakan noh..

    selamat beraya~~

  9. Benrauf Says:

    salam neem. sy pun tak balik KL eid-adha ni..lepak la neem..setiap orang pun nak berjuang. kita mungkin tak faham tapi setiap perkara ada hikmahnya. ok neem..chill! wassalam

  10. humaiRah Says:

    ws'lam wbt. ye..

    setiap kejadian ada hikmah disebaliknya. neem ok je. kekadang sedih jgk tp sentiasa positif~~

  11. Han Ri Says:

    Takpe, kan Neem dah selalu sangat beraya di perantauan. Mesti tak sedih punya. Kalau sedih pun gitu-gitu je kan?

    Right, always think positive, never sangka buruk.