Aquaria





























Jumaat baru-baru ini saya ke Aquaria..
Saja je..

Tengok ciptaan Allah.
macam-macam binatang yang tak pernah saya tengok, saya dapat tengok..Alhamdulillah
kepada sahabat-sahabat, ada masa pergi lah tengok..

moga menjadi hambaNYA yang bersyukur...

dah lama tak pergi tempat macam ni

dulu pergi zoo
dengan family...
rindu laa....
siap naik gajah lagi
hehe
alhamdulillah
^_^

Posted in |

11 comments:

  1. ain fathihah Says:

    bestnyaa...
    teringin nk pergi aquaria ni.
    huhuuh

  2. humaiRah Says:

    ain datang lah. nnt kita g ramai2..~

  3. Anonymous Says:

    zoo kat bangkok ker??

    dulu abg pegi jgk zoo kat bangkok 2 dapt naik gajah.. tp nasib baik gajah tu dapat bangun hehehehe~

    -abg amin-

  4. handhalah ibnu kamil Says:

    nak ikutt..........

    kalau pi.

    lama dah tak jalan2.

    suh ain belanja..

    lalalala.

    p/s :nak tunggang ikan pari boleh tak?

  5. humaiRah Says:

    to abg amin:
    hahah..nasib mmg baik sbb gajah lagi besar dari abg. kui3

    to abu:
    uik...unik noo..naik ikan pari2 woo

  6. joegrimjow Says:

    best la ye p sane
    snap pix pon bnyak 2

  7. Han Ri Says:

    Si crocodile hunter tu mati kena sengat pari. Jaga2.

  8. suara Says:

    Salam humaira...
    Best tengok ikan-ikan tu kan? Buat kak su rindu nak pegi diving je... huhu

  9. Anonymous Says:

    hahahaha...yea la nasib baik gajah tu lagi besar dari abg... hahaha... kalau tidak abg yang angkat gajah tuh....kui3

  10. humaiRah Says:

    to jeogrimjo:
    alhamdulillah. best lah juga. eheh. gmbr mmg byk. ada byk lagi..

    to hanri:
    xpe..x sentuh2 dgn ikan pari2 pun. yeah~


    kak sue:
    ws'lam wbt kak sue,
    neem x pernah diving..
    mmg besh tgk ikan2..
    tenang je~

    chef amin:
    alhamdulillah~

  11. Anonymous Says:

    abg ad liecense untuk scuba diving... kadng2 abg pegi jgk... one thing i can share wit you that... sekiranye neem berpeluang neem buat la aktiviti ni...abg alhamdulillah ad beberapa kali buat... keindahan dasar laut adalah sungguh indah, bagaikan berada didalam alam yang lain... dgn ikan berenang-renang disekeliling abg, makan dari tangan abg, melihat kesucian dasar laut yang tidak di sentuh oleh manusia.. dgn warna-warni batu karang yang sungguh indah... abg dapat tgk dasar laut ciptaan Allah memang menakjubkan... Alhamdulillah...Allah Maha Besar...

    kalau nak cite x abis kat sini neem...nnt abg citer yek...

    -Abg Amin-