Obama


Hm…
Saya tak tahu pendirian beliau sebenarnya apa.
Adakah dia pro-Israel?
Atau anti Israel?
Bagi saya, dia memahami Islam (harapnya la)
Ayahnya orang islam. Ayah tirinya pun sama.
Dia lebih memahami Islam berbanding dgn Bush.
Inilah presiden amerika yang saya sedikit mengikuti perkembangannya.
Ye lah, jika zaman Bush bertanding dulu, saya masih kecil. Tak tahu apa.
Moga-moga beliau memberikan terbaik kepada seluruh dunia terutamanya orang-orang Muslim.
Tunggu dan lihat saja, apa yang akan terjadi!

Posted in |

2 comments:

  1. Blogger Says:

    masa zaman bush vs algore, aku terlampau naif beranggapan bush lebih baik dari algore kerana algore orang yahudi dan bush kononnya adalah seorang kristian yang taat pada agama. kononnya beliau berhenti meminum arak sejak 50 tahun dahulu kerana bertentangan dengan ajaran mormon. maka aku berharap bush akan menang. tapi presiden amerika tetap presiden amerika walau apa pun latar belakangnya. kita akhirnya berdepan dengan presiden amerika yang paling teruk dalam sejarah. sejak dari itu aku tak lagi mengambil kisah siapa yang akan menerajui amerika. siapa pun terajunya, amerika tetap akan menjadi amerika - sahabat baik kepada israel.

  2. neem Says:

    israel adalah kaum mainoriti di US tapi mereka yang menguasai segala2nya di US mahupun di dunia. sejauh mana obama faham islam pun, saya still nampak yang dia perlu sokong israel sbb kewangannya dikawal oleh kaum manoriti itu..

    islam kena bangun!