Tanjung Malim

Alhamdulillah..


sekali lagi boleh jumpa ain, sahabat kesayangan saya.


ada urusan kat sana. Sehari suntuk.. Ahaks.. penat seh..


siap dapat pergi Sungai Bill lagi..


besh!


rindu sangat-sangat.


masa jumpa ain punya lah kitaorang peluk..


rindu ain!


kalau Lan dgn Bro Knie ada sekali kan besh..


^_^

Posted in |

11 comments:

  1. Benrauf Says:

    salam alaikum!
    neem jumpa kawan kat tg malim? dah lama sy tak pergi situ. lawa kawan neem tu. sape nama dia? hahaha. kuang kuang kuang. :p

  2. handhalah ibnu kamil Says:

    salam neem..

    seronok nampak..ain ada bgtau yg neem dtg..

    tapi waktu itu.takde krdt nak bls msg ain.

    urusan apa di tanjung malim.?

    lain kali kalau datang ajak la saya sekali..(muka sedih dan kecik ati)..


    heheheh.

  3. humaiRah Says:

    to benrauf:
    waalaikummussalam wbt!
    yeah bro. ada ar urusan neem. urusan besar lagi. biar lah rahsia. hanya ain n beberapa org saja yg tahu. heheh.
    ain mmg la lawa. tp sori la, dah ada bf!

    to meor ikhwan:
    mmg nak gtau. tp jarang sgt nak on9. lagi2 xde no tipon dia. mmg ada gtau kat ain nak jumpa dgn awk sekali. tp nampaknya x ada rezeki. rezeki dgn ain je.. xpe. nnt kita kumpul ramai2.. kat KL sekali, kat tanjung malim sekali. insya Allah.

  4. handhalah ibnu kamil Says:

    wah..sungguh seronok...

    nanti kalau nak jalan2 kat kl..jgn lupa bgtau..nak ikottt...hehehe.

    terima kasih.

  5. humaiRah Says:

    boleh2..insya Allah

    haiyooOO..

    kena tag lagi kat en. abu. adeii

  6. Benrauf Says:

    oo yeke? melepassss..haha

    dah lama tak mandi kat sg bil..rindu pulak. masa mak sy belajar dulu selalu pegi situ.

  7. humaiRah Says:

    cantik kan sungai 2.. ^_^

  8. Benrauf Says:

    betul2..memang cantik. skang cantik lagi tak? huhuhu. satu hari nanti aku mesti nak pegi situ lagi.

  9. humaiRah Says:

    nak g honeymoon kat sana~~~

    lalalalaaaa

  10. Benrauf Says:

    ooo..pegi honyemoon rupenye kat tg malim. kantoi. haha.

  11. humaiRah Says:

    x la.. ish. kawen x lagi..