Pindah Rumah?



adik kata dah nak pindah rumah (kat Bangkok)

adik yang kata... Mama masih rahsiakan pada saya lagi.

Alaa...herm. Kiranya baru ni saya balik tu buat kali terakhir la?

Ya Allah... Tak caya rasa.

Terlalu banyak kenangan kat rumah tu.

rumah ku yang kecil. Ada taman-taman bunga

T_T

Ye lah, saya dibesarkan di situ.

Herm.. Tak apa lah, ni ketentuan Allah. Saya reda..

Semoga segalanya berjalan dengan lancar..

Amin Ya Rabb!


Posted in |

4 comments:

  1. Han Ri Says: This comment has been removed by the author.
  2. orangmuda Says:

    Pindah=hijrah.

    Barangkali itu lebih molek neem.

    Semoga nanti gembira dan bersyukur dengan teratak baru.

    Sampaikan salam buat bonda neem nanti, jika tidak keberatan.

    :D

  3. Benrauf Says:

    Redha aje lah neem. Kalau saya ada dalam kasut neem pun maybe saya rasa kecewa sedikit. Tapi itu dah takdir, kerima aje lah neem. Kan?

  4. humaiRah Says:

    ye...redha.