-aku-


Haa... Blog ni dah macam album gambar!

Orang tanya saya, Weh neem... kau tak nak pakai tudung labuh ke?
jawap saya - tak nak.

Neem... kau tak nak pakai purdah?
jawap saya - tak nak.

ye, mungkin saya pernah fikir nak pakai. Ada keinginan nak pakai. Tapi saya pegang konsep, sesuaikan diri dengan keadaan bukan tunggu keadaan sesuaikan diri dengan kita. Saya dikeliling oleh sahabat yang pelbagai jenis. Jadinya saya kena pandai-pandai sesuaikan diri. Doakan perjalanan saya dipermudahkan. Mampu mempelajari Islam dalam apa-apa jua keadaan!



Sharar

Chola
Wenda

yeah.. Kami!

saya dan shai yang melayu sahaja~


Posted in |

6 comments:

  1. Unknown Says:

    prinsip...:)

    adakah ia statik?
    @sesuatu yang boleh ditukar dan diperbaiki...

    janji sis bahagia..

    tunjukkan dengan tudung pun semua benda leh dilakukan..

    semoga bahgia selalu...

    salam kebahagian... :)

  2. neem Says:

    yeah bro knie..

    people can change..

    maybe skrg neem macam neem, masa depan mgkin jadi lain?

    apa2 hal sama2 berdoa, moga iman ditetapkan selalu..

    moga bro baagia selalu jua..

    salam bahagia kembali~~

  3. Unknown Says:

    hehehe... da add da.. :)

  4. Blogger Says:

    album gambar neem? hehe. bagi saya, kamera adalah satu rekaan manusia yang hebat. masa peristiwa samada kegembiraan atau musibah seolah-olah dihentikan di dalam sekeping gambar untuk tatapan orang-orang yang tiada untuk mengambil pengajaran. :)

    btw sorry sebab dah lama tak menjenguk ke mari.

  5. neem Says:

    to bro knie:
    hehe. thanks ya! neem mmg muka x malu oo...

    to benrauf:
    betul, hebat. neem nak simpan byk2 gmbar.. esk2 blh bagi anak2 cucu tgk. yeah!

  6. ain fathihah fhm Says:

    jgn lupa tunjukkan pada cucu nim,
    gambar kita bertiga juga..
    hehehe