Salam Hormat



Dari adik Alyaa:

Akak, mama baca blog akak hari tu. Pasal akak pengsan. Dia bebel sebab akak pengsan. Katanya akak duduk jauh

dari family!

Hehehe. Malunya akak.. Akak dah ok, Alhamdulillah. Tak ada apa.. Hari tu tak cukup rest. Rushing nak masuk kelas.

Dari abang amin, chef unitar:

Neem, ayah abang baca blog neem pasal tag. Sampai tergelak-gelak “hehehe.”

Haiyoo… malu lagi. Pipi ku menjadi lenguh tiba-tiba. Sebab tersenyum. Blog buruk macam saya pun ada orang-orang peringkat mak, ayah yang baca. Alhamdulillah.

Terima kasih makcik, terima kasih pakcik! Moga Allah memberkati anda dan keluarga. Moga mempunyai anak-anak yang soleh dan solehah. Moga dimurahkan rezeki dan ditetapkan iman!

Saya tak tahu ada lagi ke tak orang-orang yang banyak pengalaman menjenguk-jenguk blog saya ini.

Blog ini sebenarnya tak sesuai dan tak layak untuk makcik dan pakcik baca. Ia hanya sebuah diary hidup saya.


Mengarut saja.. hanya sebuah blog yang memuatkan isi hati sedih dan gembira saya.

Namun saya gembira, sekiranya blog ini mampu membuat makcik dan pakcik tersenyum. Andaikan tersilap dalam kata-kata saya, makcik dan pakcik tolong lah tegur. Anda sebagai seorang guru dan juga bekas penerbit surat khabar… Banyak pengalaman. Sila lah tegur-tegur anak mu ini jika terselit mana-mana kesilapan. Ya, manusia itu banyak kelemahan.

Mohon maaf terhadap segala kekurangan. Yang baik dan buruk itu datangnya dari Allah

Kepada mama Alyaa, mungkin ada masa kita berjumpa lagi. Doakan saya di sini!

Kepada ayah abang amin, nanti kalau balik Bangkok pula, akan kirimkan daging kambing goreng khas dari sana lagi, insya Allah!

Sampaikan salam saya kepada keluarga!

Salam hormat

- Tasneem Sayorwan bt. Faisol.

Posted in |

0 comments: