Gambar hari ini~

Assalamualaikum wbt..

saja-saja je..

layan!!



aku tak tahu nak tulis tajuk apa. Kurang sedap sikit sebab sos tiram aku dah habis! lol... anyway, boleh jadi bini orang tak neh? ehheeh. lalalalaa~~


ntah pape atas meja study aku. Adueh.. Sori lah, tak kemas lagi.



Segala benda dalam pensil box aku. Macam banyak je barang, berapa kerat je boleh guna. huh




lady bird yang menemani aku study. Ia tengah sakit sebenarnya masa tu. Akhirnya ia mati meninggalkan dunia. Maafkan aku wahai lady bird... aku tak dapat menyelamatkan kau!



Andai aku mengandung? macam ni lah rupanya. hahah. alisaa.. sakit!

:D

peace~

Posted in |

18 comments:

  1. Muhammad Abu Handhalah bin Kamil Says:

    adeii..
    buang tebiat bebenor kawan aku sorang ni.

    pe kehal letak gambar andai aku mengandung?
    hahahaha.

    neway.
    mee yang kat atas itu amatlah pucat.
    sila letak sos sedikit.
    hehehe,

  2. neem Says:

    hahhaha...

    amacam? cute x?

    mi tu neem suka warna putih. sbb tu x buh kicap. huh. sbb x nak bagi nampak hitamm

  3. Azym Azizi Says:

    Mee tu letak sup cendawan sikit..baru mantop! Hehe

  4. neem Says:

    aku buh apa yg ada jee..~~

  5. paan Says:

    nape ko xwat pernafasan mulut ke mulut kat lady bird tue ?? mesti leh selamat nye...huhu

  6. neem Says:

    kecik sgt la.. mulut dia pun x nampak...

  7. messyremo Says:

    Andai aku mengandung? macam ni lah rupanya.

    macam dah xlame je ni..hehe

    nnt jgn lupe jemput mkn ns minyak..hehe

  8. neem Says:

    tunggu lah 4-5 thun lagi!

    insya Allah.


    mhauhauh~~

  9. zumairi Says:

    ooo ingatkan student makan maggi je...ader jugak yg pandai masak ye ;-)

  10. neem Says:

    hello bro,

    kita dah lama tak sentuh megi..

  11. Amanie Khairunnisa Says:

    nmpk cedap mknan tu..nk jadi mak org pon da bley nmpknye

  12. neem Says:

    waaa....

    macih2..

    x sabarnyer.

    ekehkehekehh

  13. zumairi Says:

    ye bagus tuh...makan la yg lain selain maggi

  14. neem Says:

    betui4~~

  15. Blogger Says:

    neem mengandung berapa bulan? :p

  16. neem Says:

    esk nak bersalin! haha

  17. sharamli Says:

    xm0 pregnen..xm0..xm0..

  18. neem Says:

    tp macam besh je sha..

    hehe