Ada sebab kenapa aku jadi macam nih


Aku minta maaf kat korang, andaikan korang ada terasa hati dengan aku.


Aku tahu aku banyak dosa. Aku lemah. Kadang-kadang tak layak pun nak nasihatkan orang. Sebab apa yang aku cakap, ada juga benda yang aku tak buat.





Kan?


Bagi aku, sahabat-sahabat sangat penting. Tak kisah lah sahabat maya ke tak maya ke.


Sebab korang lah yang akan melengkapkan apa yang kurang pada diri ini dan sebaliknya.


Yang penting lah, aku sayangkan korang.


Alamak.. Emo pula. Hm. aku ikhlas beb..


Walaupun aku dengan korang tak pernah jumpa, tapi melalui dunia maya ni aku banyak share masalah dengan korang dan sebaliknya.


Terima kasih kepada semua sahabat-sahabat ku..


^_^


p/s: aku teringin nak buat gathering. Dah cakap dengan si Paan. tapi si paan cuti lama laa.. tak online langsung. Adui.. ntah-ntah dah kawen. arrr. tiidakkk!!

Posted in |

13 comments:

  1. MuhD NoR AzyM Says:

    Gathering? Good idea..=) Hehe

  2. dotblogspotdotkom Says:

    demi cinta ku pada mu...pakcik sanggup mendengar semua masalah neem.... lalalalalala...

    huhuhu memang tak menahan.... masalah itu indah sebenarnye...kalau tak de masalah.... kita tak akan jadi orang yg kuat semangat.... so ada masalah... baru le kita berpikio mencari jalan utk menyelesaikan nye...

    masalahnye..tiada masalah..tu masalah utama....huhuhuhu

  3. neem Says:

    to azym:
    tp si paan tu, senyap jee..

    to pakcik:
    neem pun xde sgt pun masalah. kalu ada pun, masalah tu x lama pun. hapi go lucky~~

  4. Lun Says:

    dr sgi pndgn ahli sains elekrik eliktronik...

    F.R.I.E.N.D.S
    (F)lexible (R)eliable (I)ntelligient (E)lectrical e(N)ergy (D)elivery (S)ystems

    (Lun dh strt ngarut hehe)


    pepe pun kwn or shbat ke teman or akrap ke kawan bia kawan

    (Lun mgarut lagi)

  5. neem Says:

    lun mmg mengaruttt!!

  6. naqiubex Says:

    Gathering?
    Makan apa?
    BBQ?
    Ikan bakar?
    hohohoho

  7. neem Says:

    ikan bakar dgn budu ketereh! oohh...sedap3.

  8. kUsYuk Says:

    thanks ya neem..
    walaupn kita baru je kenal via web nie tp mmg baik n peramah siap msg ak lagi..
    friendship is not like a ship,it will never sink..

  9. neem Says:

    to syuk:
    heheh.. you are always wc!!

  10. Mr . K Says:

    Teman ketawa senang dicari...teman menangis payah dijumpe...

    Sbb tu cari sahabat, bkn kawan,bkn teman dan bkn rakan..tetapi SAHABAT....

    Sahabat akan bersama walaubagaimana keadaan kita sekali pon...

    :: berkawan biar beribu,bermusuh biar satu (lgu senario)
    :: bermusuh biar xde lgsung(versi aku la)

  11. neem Says:

    to ms.K

    macih3...~~

  12. .:kiwi-buLan:. Says:

    beshnye wat gathering..tp slalu tadet mase nk mesra2 ngn neem nie:((

  13. neem Says:

    blh je nnt. insya Allah!!

    yeah..

    ramai jgk minat ek..

    nanti suh pakcik yg belanjaaa