Kena tagged lagi

Minta maaf kepada Rahman, sahabat maya aku sebab lambat reply tagged kau ini.

Peraturan tagged ini:

1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda. Dah!!



2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Ok, aku describe pasal En.Rahman ini:

Hensem dan tinggi,

Pakai spek mataaa

cerdik dan pandai.

Jejaka dari UIA Gombak jurusan apa, aku tak ingat.

Sahabat maya aku yang kenal selepas SPM lagi.. Dah masuk tiga tahun.

Ada darah Pasir Mas, Kelantan.

Opss.. Cukup-cukup. Siapa berminat, boleh hubungi aku. Hehehe.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

banyak nohh 10 fakta nih. Ok

1. suka berkawan. Tak kisah pun dengan siapa. Asalkan orang tu tak rosakan aku.

2. asal bangkok, thailand. Dibesarkan di Kelantan. Beragama Islam

3. Suka air fresh oren! Sedap..

4. Suka menangis, seorang atau dengan kawan tetapi bukan family. Di mata family, aku perlu menjadi seorang yang kuat.

5. banyak makan. Sebab tu lah aku gemuk!

6. suka basuh pinggan. Sebab boleh main air

7. suka perhatikan karenah manusia.

8. Suka main camera, ambil gambar

9. Gemar berjalan-jalan. Merantau walaupun kuat mabuk. Heh.

10. Mampu mengadap computer berjam-jam dan mula lah pening-pening. Hahah..

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

Aku pilih.

1. Lun

2. Naquib

3. Azym

4. Sharamli

5. Kusyuk

6. pakcik dot

p/s: abu dengan ain tak kena sebab dah kenal sangat dah dua orang nih!

Sekian, terima kasih.

Moga dirahmati Allah sentiasa!!


Posted in |

9 comments:

  1. Lun Says:

    tic tac toe
    what is tagged?

  2. d0tbl0gsp0td0tk0m Says:

    huhuhu.... pakcik dah dapat TAG yg sebegini ....kurang lebih macam nih la... cite sape pemberi..lps tu cite pasal penerima....bagi orang lain...

    p/s:-award tak de ke..huhuhu

  3. neem Says:

    ting tong ting tongg~~

  4. neem Says:

    to pakcik:

    alaaa...

    award?

    thun depan lah plak noh..

    (x malu betui mintak award dgn orrgg)

  5. keretasorong Says:

    neem ko nk aku belanja ko aper???

    cakap2, tengah suke nih n happy nih....

    huhuhuhu

  6. neem Says:

    huahua...

    hehehhehee....

    nape suka lak?

    kui3~~

    alhamdulillah!

  7. Kusyuk Says:

    kena tag la plak..
    haha..

  8. neem Says:

    jawap weh jgn x jawap!!

  9. ain fathihah fhm Says:

    haha

    selamat denn