Aku rindu!!
















Assalamualaikum wbt..


maaf sebab sehari dua ni status ym aku mencurigakan



Farish!!


Aku rindukan dia..


Sayangkan dia..


Rasa nak peluk-peluk, cium-cium je..


Tak sabar nak balik kelate.


p/s: farish tu anak buah aku. Dia lah yang panggil aku na neem.


Semalam farish call, semestinya guna tipon ibunya, kak long..


Happy beday na neem..


happy beday to you na neem..


(bayangkan suara kanak-kanak umur dua tahun)


Thank you sayang, thank you!


Happy beday to you na neem


Beday na neem, beday na neem..


Iye..


ok.. byyeee....


i love you, na neem..


i love you.


i love you too!


bubye.. i love you!!

arr.. aku rindu betul kat dia T_T


sayang ayeh!!!

Posted in |

19 comments:

  1. areMaL Says:

    hoo baco doh.. ado brapo ore anok sedaro weh?

  2. neem Says:

    hm..kalu secara rasmi, xdok lagi mugo ambo neh anak sulong.

    tapi hok tupe2 tu ramai. kat kelate sore neh jah

  3. areMaL Says:

    tok igt anok sulung..hehe

  4. neem Says:

    meme lambat lagi la nak blh anak buah kalu adik ambo x nikoh dlu. huhuh

  5. ShiLa Says:

    wah! wah! nasib baik da trg kn. ari tu da nk tnye sape farish! ehehehe.

  6. neem Says:

    ahuahauh...

    pakcik s3 dah pk pelik2..

    nasib baik shila x tnya lagi.

  7. FRESHIE Says:

    fenomena mak sedare ngan anak sdare mmg salu mcm ni ye?

  8. Benrauf Says:

    aku pun rindu neem juga. hahaha

  9. neem Says:

    to freshie:
    mgkin lah. sbb kita yg jaga dia. belaian kasih sayang tu, tetap susah utk dilupakan!

    to benrauf:
    huhu,.. yela2... rindu gak!

  10. nadxoxo Says:

    comeynye farish!!! kim salam kat dia eh hehe

  11. neem Says:

    baru je lepas gayut dgn dia! hehehe

  12. handhalah ibnu kamil Says:

    hehehe.

    comel seh farish tu.

    boleh jadi geng ngan abu.
    hehehe.

  13. F.Aminurrashidd Says:

    mu duk kelate alik manow?

  14. neem Says:

    to abu:
    tgk la...ibu saudara dia!

    yahoo~~

    to: F.aminurrashid:
    aku duk dekat wakaf bharu, tupat. kenal dok? xknal aku sekeh mg nnt. ahaha

  15. Han Ri Says:

    Lain benar mukanya sekarang. Lagi lain kalau nak dibandingkan dengan mukanya ketika umurnya baru beberapa hari, yang neem dukung tu. Ehe.

  16. neem Says:

    memang. makin hensem farish ku..!!

  17. Yamamura Kazuma Says:

    waaa..mesti cute meh..huhu..best2..

  18. neem Says:

    smstinya cute! anak saudara ku..

  19. Zumairi Says:

    ;-)