-law-



























i know nothing about law..


Itu lah kata-kata hati saya kali pertama masuk class law. Pada hal, law ni related dgn life kita. That's why lah, hidup ini kita kena belajar. Baru lah tahu sesuatu benda itu apa. Kita hidup dengan ilmu. Tanpa ilmu, tak akan manusia boleh maju sampai sekarang.


Baru saja balik dari mcD lunch bersama lecturer tersayang, Pn.Hanita dan kawan-kawan. Alhamdulillah, dapat makan free. Terima kasih, puan!

Hari ni juga last presentation untuk sem ni dan juga last class untuk subjek business law ni, alhamdulillah. Nak jadikan cerita, law ni mengajar saya supaya berhati-hati dalam melakukan sesuatu. Kita terikat dengan hukum Allah dan juga hukum manusia. Andaikan hukum manusia ini adalah dasyat, ingatlah kita, hukum Allah lagi berat dari itu.


Hm.. Betul kan?

sat lagi saya ada meeting. Harap-harap ini meeting sebelum final exam!



good luck exam utk semua...~~



Posted in |

6 comments:

  1. Blogger Says:

    pernah mimpi dulu nak jadi lawyer tp kite dak sci. T_T

    ps: saya x makan mcD :p

  2. neem Says:

    sci 2 mende?
    hm..saya x makan gak. tp ni ikut majoriti ramai.

  3. joegrimjow Says:

    mc d
    boikot2
    hehe

  4. neem Says:

    yea...

    boikot!!

  5. Hr Says:

    Boikot. Tapi bila dah orang belikan untuk kita, terus buang dalam tong sampah atau fikir-fikir dahulu sebelum terus makan?

    Boikot tapi kufur nikmat atau boikot secara beransur2 tapi tidak membazir, mana satu lebih afdhal? Hehe.


    P.s: saya boikot McD jugak ;)

  6. neem Says:

    kalu trus buang dalam tong sampah, terasa pula hati org yg beli tu..

    so..cmne nak buat?