Nikon D60


ada siapa-siapa nak belanja saya???

wah.. nak!

Posted in |

7 comments:

  1. handhalah ibnu kamil Says:

    huk alohhh....

    belanja?
    buleh. nanti abu tolong print kan gambor tu.

    pastu post kat neemm.

    ok tak?
    hehehhe.

    ~lalalalal~

  2. humaiRah Says:

    hahaaaaaaa...

    x nak la print je. nak yg betul2 wujud. waahh

  3. nahwanNur Says:

    assalamualaikum,

    kalau jumpa siapa mahu belanja, khabarkan sekali pada akak, akak mahu dibelanja juga :)

    nak satu bungkus :D

    salam sayang dan rindu buat adik neem.

  4. Benrauf Says:

    Aku nak belanja neem. Tapi kedudukan ongkos tak mengizinkan. Tunggu aku jadi kaya macam Warren Buffet dulu. Kilang kamera pun aku boleh bagi kat neem. :p

  5. Anonymous Says:

    la ni ker...
    xpe2 nnt abg bg, bg kotak nyer sahaja...kui3....

    -abg amin-

  6. Bro knie Says:

    erm... ikhlas... xnak belanja... hehehe...:)

  7. humaiRah Says:

    to nahwanNur:
    ws'lam wbt, akak. wah..siapa la nak belanja neem. heheh.

    satu bungkus? bunyi macam nasi lemak je. heheh

    salam sayang dan rindu kembali buat akak.

    to Benrauf:
    neem pegang kata2 janji mu! bila kaya kena belanja eh. yeahhh

    to chef amin:
    alos las.. buat apa kotak je..

    bro knie:
    alaa..............x nak belanja biar :P