one more presentation to go..


edited!

our product



kak yatie punya product



yeah... ini lah kami. wahh (tak ada muka lain kaa...)



Alhamdulillah, dah habis presentation untuk subjek Marketing Management. saya jarang nak speaking depan orang ramai. Sem ni banyak presentation, rasa-rasanya presentation tadi saya sedikit confident dalam english, alhamdulillah.

Bercakap mengenai presentation, biasanya kita akan guna Power Point --> guna slide.
Satu kesilapan kumpulan saya hari nih, terlalu banyak isi dalam slide. Sepatutnya point-point saja yang perlu atas slide tu, huraian masa kita present.

Apa-apa pun, alhamdulillah. Berjaya kehendakNYA!!!

Posted in |

12 comments:

  1. Anonymous Says:

    Oooo...yanh ni la project yg neem sibuk buat kat Lib ari tu yek... anyway Tahniah... and Keep up the good work...

    -abg amin-

  2. Mior Khabir Zikri Says:

    Masa presentation, eye contact penting. Kena tengok audience. Jangan kerap kelipkan mata (kecuali kalo masuk habuk =] ) dan tangan perlu kena gayanya. Jangan hayun kuat sangat, biar orang tengok kita profesional.

  3. neem Says:

    to en.amin:
    yeah2. anda betul.

    to hanri:
    ye en.H. TQ! huhhu

  4. Blogger Says:

    Itu ke hantaran yg neem buat hari tu? Lawa jugak. Boleh la upah group neem lepas ni. Ada discount tak? =]

  5. neem Says:

    ye lah..

    hahah.. ramai yg tertipu dgn neem. rasa2nya 4 org.

    tnya nak tunang bila..

    hahah...

    nak upah? blh2 kalu La'Bellz betul2 wujud. yeahh..~

    discount?

    insya Allah. dgn mmber blh. hehe. kalu syarat 2 ada dalam articel company. discount kpd "member"

    ~~

  6. Hamba Ilahi Says:

    salam. nak kata pa pun aku takl tahu,just nak say aku suka tengok orang wat presentation bab aku jadi gila sikit bab2 yang menghendaki untuk aku berhujah,heheh

  7. neem Says:

    ws'lam wbt.

    hm..best jgk presentation smlm. baru aku rasa aku ni student accounting.. ahahh

  8. Anonymous Says:

    hmmm nampak gaye nyer projek ni bgs.. boleh la ang booking untuk b'day abg yek....hehehe....

  9. fiharian Says:

    Huhuhu teringat pulak masa presentation aritu.. tengah2 syok present trsilap off kan LCD projector kantoi... Ape pun kumpulan saya dapat projek terbaik untuk subjek tu huhuhu

  10. neem Says:

    alhamdulillah lah kalu dapat yg terbaik.. @_@

    kita belajar dari kesilapan. masa saya 1st time berucap dpn org ramai, tgn saya ketar2 sampai.

  11. Brahim Nyior Says:

    Humairah,

    Makaseh tinggalkan jejak di blog saya. Tak usahlah panggil pakcik, rasa tue sesangat..

    Moga Allah sentiasa beri rahmat buat saudari..

  12. neem Says:

    en.brahim:
    sama2..moga mendapat manfaat dari encik sbg org yg lbih berpengalaman dari saya

    moga Allah sentisa beri rahmat kepada encik sama..