penyakit aku T_T


aku ada satu penyakit..
sampai sekarang tak tahu nak buat macam mana..

huh.

Susah nak rawat..

Setiap kali dapat kawan baru, biasanya akan tanya, siapa nama anda?

Andaikan saya tak save dalam hp aku, siapa namanya...

SAH, aku akan lupa.

{penyakit lupa nama lah sebenarnya...ahakkss}

then kalau tengah jalan-jalan.. nampak seseorang yang kenal tapi tak ingat nama..

Aku akan buat-buat tak nampak. (jadi pelakon sat)


dan terus berlalu begitu saja...


tak pun..

buat-buat tengah on phone

ahaa...

jadinya, setiap kali dapat kawan baru, aku akan save dalam hp siapa namanya..

kalau jumpa..

aku buat-buat tak nampak dulu sambil tengok draft hp..

Baru aku buat-buat nampak dia..

hhuahau...

jadinya, maaf lah andaikan aku tak ingat nama korang...~~

tutt3...~~

Posted in |

6 comments:

  1. Muhammad Abu Handhalah bin Kamil Says:

    aittt...

    neem.
    jgn sekali2 lupa nama saya.
    hua3.

    dah berkenalan panjang pagi semalam.
    insyaAllah on the spot kenal.

    tak ingat orang tak pa.
    tapi kalau tak ingat paper ssh.
    ngeee.gud luck

  2. neem Says:

    hhuhuh..
    mustahil x ig paper, insya Allah

    eh..abu dah di hati. msti igt lah. kui3

  3. Blogger Says:

    same dgn aku. T_T

  4. neem Says:

    yeah...sama la kitaa...

  5. Arlynn@Pelangi Says:

    yeke neem..
    kak lynn nye ingat x?
    hehe.. samala kak lynn pun..huhu

  6. neem Says:

    kak lynn neem igt lah.. sbb kak lynn baik dgn neem! yeahh..missh u.