Sebjek paling saya takut..


FR: Financial Reporting.


Exam dah dekat. Tapi saya macam blur je dengan subjek nih. Tambah-tambah dengan lecturer yang sedikit garang.. Huh.. Ada juga time tak siap buat kerja, saya dan kawan-kawan ponteng class. hahah... Sebab terlalu takut dengan lecturer tu.


Subjek ni susah sikit. Memang susah lah kot, even nak ambil standard MIA nanti, salah satu paper dari empat adalah FR. Senior-senior pun kata susah. Eh, tapi belajar mana ada senang-senang. Makin la saya tambah takut.


Yang kelakar..


Ada seorang kawan panggil saya Puan Ailean.. katanya muka sama dengan puan.


semalam chatting dengan seorang kawan. Student accounting juga dari uitm.


katanya, "muka kau ni macam lecturer aku lah. Lecturer FR. Tapi aku tak ingat nama dia apa"


hahah..


Adakah saya akan jadi lecturer Financial Reporting?


Insya Allah!


Posted in |

10 comments:

  1. paan Says:

    salam...student uitm ke ?? uitm maner ??

    yg kawan uitm tue blogger gak ke ?? leh kenal-kenal...

  2. neem Says:

    saya x uitm lah.

    saya unitar..

    kwn saya tu uitm shah alam.

  3. MaMa Echa&Umar Says:

    neem...insyaAllah..bakal lecturer 2..hehe..
    salam kenal dr angah-unimas,sarawak :)

  4. neem Says:

    huhau..

    insya Allah

    salam kenal dari saya kembali!

  5. Azym Azizi Says:

    Susah ke? Habes la ko neem...hehe

    p/s: Gud luck ye..=)

  6. neem Says:

    susah la weh...

    aduii.. ko menakutkan aku. aku rasa aku akan repeat this subjek. budak diploma dah belajar benda ni masa diploma then ulang masa deg..tp aku diploma pun xde, trus jmpa this subjek masa degree nih..

    hm..xleh jadinya alasan. aku kena fight!

    good luck utk ko jua!

  7. joegrimjow Says:

    alien takut duit

  8. neem Says:

    maksud????

  9. Anonymous Says:

    hai neem, salam perkenalan...
    biasa lar 2..
    belajar nie biase lar jumpa subjek yg susah..
    besok sy amek exam 'intermediate accounting'-subjek yg paling susah dlm course akaun upm.
    paling ramai org fail dan repeat..
    biasa lar 2..
    sy pon raseny kene repeat..
    hehe..

  10. neem Says:

    salam. hai..
    huuhu...
    fight3~~