Duit.Duit.Duit

beli barang tadi. tu je yang tinggal


Aku baru lepas beli barang.
Uhu. My money is gone T_T
Alangkah baiknya...
andai aku boleh beli barang-barang tu dengan bulu hidung je.
Waahh...!!
Maka, jimat-jimat lah ye...

Posted in |

13 comments:

  1. Lun Says:

    what happend if bulu hidung dijadikan matawang antarabangsa...
    seluruh penduduk bumi akan berusaha "menternak bulu hidung"
    hehe

  2. joegrimjow Says:

    cian plak yg xde bnyak bulu idung
    klu bnyak ley la
    lalala~

  3. SuFy Says:

    hik3...sama lar, sufy pon da keringgg ne..

    smlm jenjalan dr pagi smbung malam..adoii, duit lesap abess!!

    *so, sama2 jimat k..hahaa

  4. neem Says:

    to Lun:
    kan besh gitu..

    huhuh..pk2 balik, geli ada....

    eee

    to joe:
    hahaha...blh je cari ubat buat tumbuh bulu idung. kui3~~

    to sufy:
    kan best kalu kaya. waah~~

  5. naqiubex Says:

    Pernah pergi balik kampung dari N9 ke Perak.. tengok tengok duit dalam dompet ada RM30 jer..nasib baik tiket balik dari KL ke Perak RM25 dan ada baki RM10 dalam kad touch and go.. last last balik umah tinggal RM3 jer..

  6. neem Says:

    nasib baik cukup..

    kalu x cukup cmne? heheh

  7. handhalah ibnu kamil Says:

    10 ringgit tu ckup untuk belanja abu makan kat kedai mamak.

    hehehe.

    boleh kan?

  8. ain fathihah Says:

    hehe..

    cukup byk ke bulu hidunh nim tu?

  9. neem Says:

    to abu:
    blh, insya Allah.
    tp biasanya kan, laki yg belanja pmpuan. kui3~

    to ain:
    bulu idung neem x byk. xpe, neem minta yg ain punya plak. heheh

  10. sharamli Says:

    tp syg kn..bulu idung xleh beli segala2nya..hu3

  11. neem Says:

    hahah..

    kalu x leh beli segala2nya,

    blh beli apa sha?

    uhuh

  12. MuhD NoR AzyM Says:

    Adehh. Bulu hidung jd topik? Hehe

  13. neem Says:

    ada benda yg nak disampaikan sebalik bulu idung tu..~~