info ringkas yang tidak ringkas

Berdasarkan pepatah arab di tepi --->>.

Yang atas-atas tu sensored. hehe.

aYap jo: akh nak tnye

neem: ye

aYap jo: yg pepatah arab tu

neem: ah'ha

aYap jo: mane neem dapat ayat2 tue

neem: hm..

neem: neem rasa buku la tahzan kot

aYap jo: o0o0

aYap jo: ada dalam hadith kudsi

aYap jo: Allah meybut

neem: yebut apa?

aYap jo: ssgghnya sangkaanku pada hamba

aYap jo: ok la xpe

neem: laa

aYap jo: p la tdo

neem: cakap laa

neem: cepat

aYap jo: see u again

aYap jo: wslm

aYap jo: N

neem: akh

aYap jo: doakan akh ea

neem: biar hbis la

neem: tgk tu

aYap jo: lagi 2 paper

neem: cakap dlu laaaa

neem: biar hbisssssssssssssssssssssssss

neem: eeeeeeeeeeeeee

aYap jo: hehe

neem: habiskan

neem: org bersungguh2 nak thu

aYap jo: ssgghnya sangkaan hamba di sisi ku

aYap jo: jika hambaku mengingati aku dalam dirinya

neem: pas2?

aYap jo: maka mengingati hambaku lebih baik dari waktu yg kosong

aYap jo: maka aku*

neem: tulis penuh

neem: x faham

neem: maka...?

aYap jo: maka aku lbih mndekati hambaku lbih baik dari hambaku mengingati ku

aYap jo: maka jika hambaku mendkati aku dalam sejengkal

neem: (waiting)

aYap jo: aku lbih mengingati hambaku dalam selengan

neem: maksudnya?

aYap jo: maka jika hambaku dekat pada ku pada kadar selengan

aYap jo: aku lbih dekat pda hambaku pada kadar sehasta

aYap jo is typing a message.

aYap jo: jika hambaku datang padaku dalam keadaan berjalan

neem: ok..

aYap jo: maka Aku(ALlah) mendkati hambaku dalam keadaan berlari

aYap jo: Wallah A'lam

aYap jo: fahamkan

aYap jo: hadith mncritakan

neem: insya Allah.

aYap jo: keaddan hamba pada pnciptanya

aYap jo: dalam brbgai keadaan

aYap jo: faham kan

aYap jo: ok

Syukran kepada dia. Moga mendapat manfaat.

Doakan beliau yang sedang menghadapi peperiksaan akhir!




Posted in |

4 comments:

  1. Lun Says:

    klaw berkesempatan neem cari la buku " nasihat dan bimbingan Hadith-hadith Qudsi"

    Imam Ghazali


    bila membaca membuatkan anda tersentuh


    mcm Allah berkata ngn kita

  2. joegrimjow Says:

    mana pepatahnye?
    xjumpe...

  3. neem Says:

    to Lun:
    insya Allah! mcm best je buku tu..

    to joe:
    ada kat tepi. bawah gmbr adik2 aku. tgk leklokkkkkk

  4. Kyla Says:

    smoga success sllu ^^